FAQ

FAQ

Veel gestelde vragen


Proeflessen


  • Kan ik een proefles volgen?

    Je kunt vrijblijvend een proefles volgen en daarna besluiten om lid te worden van de club.


    Om een proefles te volgen, kijk je in het Lesrooster om te zien op welke locatie, dag en tijd je een les wilt bijwonen. Let op: tijdens vakanties of feestdagen zijn er geen lessen.


    De proefles boek je digitaal via de knop op de pagina van de gekozen sport. De link opent op een nieuwe pagina.


    Zodra je een les hebt gekozen en het digitale inschrijfformulier hebt ingevuld, ontvangen wij   jouw aanmelding. Als er plaats is in de lesgroep ontvangt je een inschrijvingsbevestiging. Tijdens de les trek je gemakkelijk zittende kleding aan.


  • Kan ik spontaan een les binnenlopen voor een proefles?

    Voor een proefles meldt je je eerst aan via de website op de pagina van de les naar keuze. Lukt dit niet, is het mogelijk contact op te nemen met leerlingadministratie via info@flik-flak.nl. Dan kijken we of er in de gewenste les nog een plaats vrij is. Nadat je van ons een bevestigingsmail met verdere informatie hebt gekregen, kan je aan de proefles deelnemen.

  • Ik wil geen lid worden, wat moet ik doen?

    Als u of uw kind, na deelname aan de proefles, besluit om geen lid te worden, ontvangen wij graag uw mail via info@flik-flak.nl. Op deze manier kunnen we snel iemand anders blij maken met een plaats in de lesgroep. 

  • Welke kleding moet ik als sporter aan?

    Het belangrijkste is dat je in de kleding goed kunt bewegen. Blote voeten of turnschoentjes zijn het meest gangbaar. Bij trampolinespringen vragen we sporters om sokken te dragen. Sportschoenen met een harde zool zijn alleen toegestaan in de Theater/Spelzaal. Om veiligheidsredenen mag je tijdens het sporten mag geen sieraden of horloges dragen. Die kun je het best thuis laten om zoekraken te voorkomen. 


Locaties


  • Waar vind je ons?

    Marathonloop 7

    5235 AA  's-Hertogenbosch


  • Openingstijden


Aanmelden


  • Hoe kan ik lid worden?

    Zodra je een proefles hebt aangevraagd, ontvang je een bevestiging met een link naar het inschrijfformulier. Via deze link kun je je inschrijven voor de lessen die overeenkomen met de gevolgde proefles. Als je het inschrijfformulier hebt ingevuld en verzonden, is jouw inschrijving bij sportclub Flik-Flak definitief.

  • De groep is vol. Is er een wachtlijst?

    Flik-Flak hanteert inderdaad een wachtlijst. Als een groep vol is en er geen alternatieven beschikbaar zijn, kunnen we jou inschrijven op de wachtlijst. Zodra er weer ruimte beschikbaar is in de groep, neemt de leerlingadministratie contact met je op.

  • Wat zijn de jaarlijkse contributiekosten?

    Die zijn afhankelijk van het aantal uren dat je sport en je leeftijd.


    Het eenmalige inschrijfgeld bedraagt € 12,00.

    De contributie wordt in augustus (voor aanvang seizoen) geïncasseerd. Heb je nog vragen of wil je de contributie in meerdere termijnen betalen? Neem dan contact op met de administratie via (073) 611 12 70 óf stuur een email via het contactformulier.


  • Wat betaal ik als ik later instroom?

    Bij instroom op een later moment gedurende het sportseizoen wordt de contributie naar evenredigheid berekend. Voor het exacte bedrag kun je contact opnemen met de ledenadministratie via info@flik-flak.nl.

  • Is het mogelijk om in termijnen te betalen?

    Dit is in sommige gevallen mogelijk. Voor de voorwaarden kunt u mailen naar info@flik-flak.nl


Opzeggen


  • Ik wil tijdens het sportseizoen stoppen, krijg ik dan de resterende contributie terug?

    Nee, u schrijft zich in voor een heel sportseizoen. Alleen op medische indicatie of in het geval van een verhuizing buiten de regio kan hiervan worden afgeweken.

  • Ik wil stoppen met de lessen. Wanneer kan ik opzeggen?

    Elke inschrijving geldt voor een heel seizoen en bij tussentijds instromen tot het eind van een seizoen. Het lidmaatschap dient u vόόr 1 juli van het lopende seizoen schriftelijk op te zeggen. Stuur hiervoor een e-mail of een brief naar de ledenadministratie. Schrijft u zich niet tijdig uit, dan loopt uw abonnement automatisch door in het nieuwe seizoen.


Gemiste lessen


  • Ik kan een keer niet komen sporten. Wat moet ik doen?

    Als je één of twee lessen niet kunt komen turnen, hoeft u dit niet door te gegeven.

  • Worden lessen die uitvallen ingehaald?

    Dat is helaas niet mogelijk.

  • Zijn er in de schoolvakanties ook gewoon lessen?

    Tijdens de (basis)schoolvakanties zijn er voor de (recreatie)groepen geen lessen. Vakanties en vrije dagen worden aan het begin van het seizoen bekend gemaakt. Deze zijn ook te vinden op www.flik-flak.nl

  • Ik heb een blessure en mag daardoor lange tijd niet sporten. Is het mogelijk om een deel van de contributie terug te krijgen?

    Wanneer je op medische indicatie meerdere lessen moet missen, kunnen niet gevolgde lessen worden terugbetaald. Wij verzoeken je om de ziekmelding meteen na het doktersadvies door te geven aan de leerlingenadministratie. Alleen dan kan achteraf berekend worden hoeveel lessen gemist zijn en worden terugbetaald.

  • Mijn kind heeft vandaag een vriendje te spelen. Mag hij/zij meedoen met de les?

    Dat is helaas niet mogelijk. Geïnteresseerden kunnen zich wel opgeven voor een gratis proefles en zich daarna inschrijven als sporter bij de club.

  • Mijn kind heeft vrij van school. Mag hij/zij meedoen in de les van broer of zusje? Bijvoorbeeld bij ouder-kindgym?

    Dat is helaas niet mogelijk.

  • Ik kan deze week mijn les niet volgen omdat ik heb een feestje heb. Kan ik de les in een andere groep inhalen?

    Dat is helaas niet mogelijk.


Digitalisering


  • De website bezoeken op mobiel

    Onze website is geschikt gemaakt voor het gebruik op mobiel. Mocht je hier toch problemen bij ondervinden, horen wij dit graag. Stuur een mailtje naar info@flik-flak.nl t.a.v. Margreet 

  • De website bezoeken op pc

    Bij het maken van onze website hebben we gekozen om ons te focussen op mobiel. Hierdoor kan het zijn dat de site minder fijn werkt en niet mooi oogt op een dekstop, laptop of grote schermen. 


    We doen ons best beide versies zo optimaal te laten werken. Mocht je problemen ondervinden horen we dit graag. Mailen kan naar info@flik-flak.nl t.a.v. Margreet 

  • Digitaal inschrijven

    De linkjes die je van ons ontvangt zijn van AllUnited. We maken gebruik van dit systeem om proeflessen aan te vragen, digitaal in te schrijven en onze ledenadministratie. 


    Kijk om phisching te voorkomen altijd of de ontvangen mail in verstuurd door info@flik-flak.nl 


    Ook kun je berichten ontvangen van een naam@flik-flak.nl 


    Bij een afwijkende afzender raden wij aan niet op links te klikken. 

Share by: